املاک اصفهان

سامانه یکپارچه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک

املاک اصفهان

سامانه یکپارچه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک

چگونه مشاور املاک شادی باشیم؟

مشاوران املاک زیادی هستند که همواره موفقیت بالایی در کار خود دارند. طبق نظر سنجی که اخیراً در مورد ملک انجام داده‌ایم، امروزه تعداد زیادی از بنگاه های ملکی استرس بالایی را از قبیل حرص و طمع، پول، ثروت و دستاوردهای مالی تحمل می‌ کنند. املاک و مستغلات و تجارت در این حوزه تنها یک منبع برای به دست آوردنِ پول و ثروت نیست. بلکه یک مشاور املاک شاد می تواند از شغل خود لذت ببرد.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

 منبع خلاقیت، شادی، ابراز، آزادی و موفقیت بوده و مشاور املاک شاد موفقیت بیشتری نسبت به دیگر مشاورین املاک دارد. اما چه راهکارهایی برای شاد بودن مشاوران املاک وجود دارد؟ در ادامه این مقاله همراه ما بمانید تا با روش‌ های موثر و راهبردهای موفقیت آمیز در این بازار آشنا شوید.

عادت به صبح زود بیدار شدن

افراد موفق همیشه صبح زود از خواب بیدار می ‌شوند. زیرا صبح ها مغز انسان از نیروی زیادی برخوردار بوده و همین امر باعث شادابی و آماده به کار بودن بیشتر در طول روز می شود. اگر طی چند ماه هر روز صبح از خواب بیدار شوید این کار به یک عادت مثبت تبدیل می شود.

برای این که بیدار شدن صبح زود به عادتی مثبت تبدیل شود، روز اول را با ۵ دقیقه زودتر شروع کرده و هر ده روز یک بار برای 5 دقیقه زودتر ساعت خود را کوک کنید. هیچ ‌گاه زنگ ساعت خود را روی تکرار نگذارید و بعد از بیدار شدن با انجام ورزش صبحگاهی روز شادتری را برای خود به وجود بیاورید.

 

مشاور املاک شاد

 

محققان ثابت کرده‌اند که بیدار شدنِ صبح زود از مزایای زیادی برخوردار بوده که در ادامه به آن ها اشاره شده‎‌است:

  • بهره‌ وری در طول روز افزایش زیادی خواهد داشت.
  • ذهن شما برای حل مشکلات روزانه بازتر می ‌شود.
  • بیدار شدن در صبح زود باعث برنامه ریزی بهتر خواهد شد.
  • داشتن وقت بیشتری برای ورزش
  • بدیهی است هرچه صبح ها زودتر بیدار شوید وقت بیشتری نیز برای رفت و آمد های روزانه خواهید داشت.
  • در روز وقت آزاد زیادی خواهید داشت.

افزایش دایره نفوذ

طبق تجربه افراد گفتگوی دوستانه و آشنایی بیشتر با افراد می‌ تواند به موفقیت مشاوران املاک کمک کند. این رابطه به افزایش دایره نفوذ کمک کرده و علاوه بر خواندنِ ذهنشان، باعث ایجاد روابط و دوستی پایدار خواهدشد.

دانسته های خود را در اختیار دیگران بگذارید

شما باید مدام در حال یادگیری باشید و آموخته های خود را در اختیار دیگران بگذارید. در طول روز آموخته های خود را به شرکای تجاری و دوستانتان انتقال دهید و با شور و اشتیاق بالا آن‌ ها را تشویق کنید. این توضیحات مستقیما بر روی توانایی فردی شما تاثیر گذار بوده، به طوری که در زمان خرید و فروش و گفتگو با شخص فروشنده یا خریدار تأثیرات آن قابل مشاهده است.

اختصاص دادنِ وقت آزاد به خود

سعی کنید وقت آزاد بیشتری را به خود اختصاص دهید. این موضوع باعث به وجود آمدنِ احساس رضایت در زندگی شما خواهدشد. همچنین ورزش صبحگاهی و خواندنِ کتاب، مقالات متفاوت راجع به تجارت املاک و... روز کاری بهتری را برایتان رقم خواهد زد.

دوری از استرس

برای دوری از استرس تجربه ها و خاطرات تلخ را روی کاغذ بنویسید و آن‌ ها را بسوزانید. این کار استرس را به کلی از شما دور می کند و برای تمرکز بیشتر روی اهداف خود کمک خواهد کرد.

 

مشاور املاک شاد

 

تقویت مهارت ها

با استفاده از مهارت های شریک کاری، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. شما برای دو برابر کردن مهارت هایتان باید از دیگران ایده بگیرید. البته کلید موفقیت در این نیست که تظاهر به غیر از خودتان داشته باشید بلکه باید به نحو احسنت از توانایی هایی که در شماست استفاده کنید. در صورت کشف توانایی های خود چگونگی تأثیر توانایی های دیگران بر روی خودتان می ‌بینید، همین امر باعث موفقیت در شراکت تان خواهد شد.

برنامه ریزی مفید

از همین امروز برنامه هفته بعد را مشخص کنید. در صورت نداشتن برنامه ریزی هفتگی حجم زیادی از فعالیت های تجاری، شما را تحت فشار قرار می ‌دهد. همین موضوع باعث سردرگمی تا آخر هفته و عقب افتادن از کارها می شود.

تا اینجا گفتیم که برنامه ریزی هفتگی بسیار مهم است و چقدر می تواند برای تبدیل شدن به یک مشاور شاد کمک کننده باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که روزهای کاری شما باید قابل تغییر و انعطاف پذیر باشد تا در صورت نیاز توانایی تغییر آن را داشته باشید.

نقش بازی کردن

تصور کنید شما با فروشندگان تماس گرفته‌اید و در زمان ملاقات با زیرکی بسیار، موفق به بستن قرارداد می ‌شوید. برای برنامه ریزی بهتر این نکته را در نظر داشته باشید که کی و کجا کارهای شما تمام می ‌شود. تمام مسائل و صحبت های قابل پیش ‌بینی در معامله را با خود تکرار کرده و خودتان را در زمان معامله تصور کنید. هر شب قبل از خواب به کارها و معامله هایی که دوست دارید اتفاق بیفتد فکر کنید.

لبخند را فراموش نکنید

لبخند شادی آور و شادی دلیلی برای خنده شماست. همیشه موضوعاتی را انتخاب کنید که باعث نقش بستن لبخند روی لبانتان می‌ شود و ذهن شما را از تفکرات منفی پاک می ‌کند.

روش های جذب مشتری

در ادامه تعدادی از روش های بازاریابی و جذب مشتری را برای شما شرح خواهیم داد. اگر به این موضوع علاقه دارید در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید.

بازاریابی تلفنی

در طول هفته به ۲ تا ۵ فروشنده زنگ بزنید. ادامه تجارت شما به فروشندگان و تعداد فروشندگانی که در طول هفته با آن‌ ها تماس خواهید گرفت و میزان مبلغی پیشنهادی از سمت شما بستگی دارد. تماس ها به این صورت هستند که فروشنده گزینه های مالی مانند وام را از قبل بررسی کرده و توانایی حدس نتیجه معامله را داشته باشد.

بازاریابی ایمیلی

همیشه به یاد داشته باشید در زمان انعقاد قرارداد ایمیل مشتریان را از آن ‌ها بگیرید. راه دوم برای گرفتنِ ایمیل از مشتری ها گذاشتنِ CTA در وب‌ سایت است. به این صورت که اطلاعات مشتری ها به صورت اتوماتیک به crm وارد شده و در یک پایگاه داده ذخیره می شود. ماهیانه متن هایی در قالب خبرنامه به ایمیل آن ها ارسال می‌ شود.

انجام این کار به معنی پرورش سرنخ و سرمایه گذاری برای آینده ای روشن است. به این صورت که ارتباط با مشتری ها باعث نقش بستن در ذهن آن‌ ها شده و اولین نفری که برای خرید ملک انتخاب می شود، مشاور املاک شما است.

ایجاد وب ‌سایت و وبلاگ

تعداد زیادی از مشتری ها قبل از مراجعه به دفتر مشاور املاک وب‌ سایت آن را مشاهده می‌ کنند. در صورت ایجاد وب سایت مشتری های زیادی برای املاک خود جذب خواهید کرد.

قابلیت جالبی که می‌ توان به سایت اضافه کرد ماشین حسابی مخصوص برای محاسبه میزان ودیعه و اجاره است. ایجاد بلاگ و تولید محتوا بر اساس اصول سئو آژانس املاک شما را همیشه در رأس موتورهای جستجو قرار می‌دهد و مشتریان با سرچ سؤال هایشان در گوگل ابتدا با سایت شما رو به رو خواهندشد.

شبکه های اجتماعی

پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام است و امروزه افراد زیادی در این شبکه فعالیت دارند. بنابراین سرمایه‌گذاری روی این شبکه باعث رشد روز افزون کسب و کارتان‌شده و مشتریان زیادی را به سمت شما می‌ کشاند.

استفاده از تبلیغات سنتی

تحول دیجیتال باعث تغییرات زیادی در بازاریابی و آژانس های املاک شده اما هنوز هم روش های سنتی بازاریابی می‌ توانند مشتری های زیادی را به سمت کسب و کار شما بکشانند. برای معرفی چند نمونه از این روش ها می ‌توان به بیلبوردها، کارت ویزیت، چاپ روی برگه و... اشاره کرد.

 

مشاور املاک شاد

 

آیا برای افزایش مشتری باید بازاریاب استخدام کنیم؟

ایده های بازاریابی آژانس های املاک دشوار نیست و به بازاریاب متخصص هم نیاز ندارد. اما برای طراحی سایت و تولید محتوا و سئو حتما باید از متخصص کمک بگیرید تا بعدا به مشکل برنخورید.

نتیجه گیری

جذب مشتری و نگه داشتن آن ‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله بهترین روش های افزایش و نگه داشتن مشتری و همچنین راهکارهای مشاور املاک شاد را شرح دادیم. اما ممکن است تمام موارد بالا برای آژانس املاک شما مناسب نبوده یا بودجه کافی برای استفاده از آن ‌ها را در اختیار نداشته باشید. بنابراین با توجه به نیاز خود ابتدا یک یا دو روش را انتخاب کرده و بعد از جذب مشتری به سراغ سایر روش ها بروید.

با خواندن این مقاله تمام مواردی که باعث افزایش مشتری و رونق یافتن کسب و کارتان می ‌شود گفته شده اما این نکته مهم که همیشه باید از کم شروع کرد را به یاد داشته باشید. اگر سوالی در مورد آژانس املاک و چگونگی جذب مشتری دارید با ما در میان بگذارید.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

مدیریت مشتریان ناراضی با ۱۵ نکته موثر و کاربردی

مشتریان ناراضی به طور کلی نارضایتی و گلایه های خود را نسبت به محصول مورد با مسئولان یا کارکنان شرکت به اشتراک می گذارند. چنانچه چنین اتفاقی برای شما بیفتد ناراحت نشوید چرا که شما اولین نفر نیستید که مشتریان آن ها را تهدید یا ناراحت می کنند. در این زمان ها باید خونسرد عمل کنید و برای حل ابن مشکل راه حلی پیدا کنید. در این مقاله از املاک داران قصد داریم نکاتی برای مدیریت مشتریان ناراضی به شما ارائه دهیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

چگونه با مشتریان ناراضی برخورد کنیم؟

اگر قصد دارید شغلی پر درآمد داشته باشد و در آن سر بلند باشید باید به چگونگی رفتار با مشتریان ناراضی که خدمات مورد نظرشان را از شرکت شما دریافت نکرده‌ اند، آگاه شوید. قبل از ایجاد نقشه ای برای رویارویی با این وضعیت دشوار، نخست باید تلاش کنید که خود را جای مشتری بگذارید.

مسئله را شخصی نکنید

شرط لازم برای موفقیت شما در شغل تان، جلب اعتماد مشتریان است. همین طور دستیابی شما به این هدف به مهارت، تجربه و توانایی شما وابسته است.

 

مدیریت مشتریان ناراضی

 

۱۵ اقدام لازم برای مدیریت مشتریان ناراضی

در ادامه مقاله به چند نکته طلایی برای مدیریت مشتریان ناراضی به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند که در شغل خود به هدف والای خود برسید.

به مشتری اطمینان بدهید

اولین و اصلی ترین کار این است که مشتری را از اینکه به حرف های او گوش می دهید مطمئن کنید. در صورتی که درخواست های مشتری برای شما ناممکن باشد نیز می توانید کاری کنید که از لحاظ شما خیالش راحت باشد. افسوس اکثر مشتریان از تماس با مراکز خدمات پس از فروش در شرکت‌ ها و سازمان‌ ها رضایت کافی ندارند. از همین رو موظف هستید که از این بابت خیال آن ها را راحت کنید. از جمله جملاتی که مشتریان را مطمئن می سازد عبارتند از:

بهترین کار ممکن را انجام داده اید که با ما تماس گرفتید.

لطفا پیش از هر کاری اصل مطلب را بازگو کنید بلکه بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

سعی کنید تمام مسائلی که فکر می کنید مهم است را با من در میان بگذارید.

ناراحتی شما را درک می کنم چرا که این مسئله برای هر فرد دیگری نیز اتفاق می افتاد آزار دهنده بود.

همدردی خود را ابراز کنید

داشتن احساس همدردی با مشتری نشان دهنده این است که شما در هر شرایطی او را درک می کنید. اما موضوعی که مشتری را ناراحت می کند این است که، رفتاری از خود نشان دهیم که فرد احساس پوچی کند. در چنین مواقعی روش های کارایی برای معذرت خواهی وجود دارد، به عنوان مثال به صورت مستقیم نگویید متاسفم و از کلمات بهتر استفاده کنید.

نمونه‌ های همدردی و عذر خواهی به مشتریان عبارتند از:

چنانچه من هم شرایط شما را داشتم این گونه رفتار می کردم اما چاره کار این است که مشکل را پیدا کنیم.

ناراحتی شما را درک می کنم اما صبر کنید چاره ای برای حل آن پیدا کنم.

عواطف شما را درک می کنم.

توجه مشتری را به واقعیت‌ ها جلب کنید

در صورتی که عصبانیت مشتری برخورد با مسئله را سخت کرده می توانید واقعیت ها را به او بگویید. شرح دادن شرایط و واقعیت‌ ها مشتریان را به گفت و گو با تمرکز و لحن درست تشویق می‌ کند. همین طور بازگو کردن اقداماتی که قصد دارید برای مشتری انجام دهید از همین رو آن را از بابت خودتان مطمئن می کنید. چند مورد از جملاتی که نظر مشتری را به واقعیت ها جلب می کند عبارتند از:

برای این که مطمئن شوید کارهای لازم را برای شما انجام می دهم می توانید با سرپرستم نیز صحبت کنید.

آیا موارد دیگر قابل ذکری هست که نگفته باشید؟

در اولین فرصت به کار شما رسیدگی خواهم کرد‌.

هرگز پیش از شنیدن کامل حرف های مشتریان شروع به صحبت کردن نکنید چرا که این کار باعث عصبانیت آن ها می شود و رشته کلام از زبان آن ها می پرد.

با مشتری رابطه برقرار کنید

برخی جملات باعث می شود مشتری احساس راحت تری برای بیان گفته هایش داشته باشد. زمانی که مشتری از خدماتی که به او ارائه شده ناراحت باشد به این علت نیست که از شخص شما نیز عصبانی است. ممکن است این جمله بارها به گوش شما خورده باشد که «می‌ دانم مقصر اصلی شما نیستید، اما من از کارکرد شرکت شما رضایتی ندارم.» در این موقعیت شما می‌ توانید با به کار بردن جملات مناسب از خشم و عصبانیت مشتری کم کنید.

چند مورد از نمونه‌ هایی ‌که می توان با استفاده از آن با مشتری ارتباط برقرار کرد عبارتند از:

رضایت شما رضایت ما نیز خواهد بود و در غیر این صورت ما نیز هیچ گونه رضایتی نخواهیم داشت.

من هم از این بابت تعجب می‌کنم که دلیل رخ دادنِ این مشکل چه بوده‌است.

در مواقع رخ داد مشکل حمایت از مشتری تاثیر بسیار زیادی بر روی کاهش عصبانیت مشتری خواهد داشت و همین طور می توان از ابن راه اعتماد دوباره او را جلب کرد.

 

مدیریت مشتریان ناراضی

 

راه‌ حلی پیشنهاد کنید

در آخر مکالمه وظیفه شما این است که پیشنهادی برای حل مشکل به مشتری دهید. اما این کار راحتی نیست چرا که همیشه پیشنهاد شما آن نتیجه مطلوب را نخواهد داد. اگر راه حل و توافق دو سویه باشد مشکل سریع تر حل می شود. چنانچه مشتری با پیشنهاد شما مخالف است دلیل مخالفتش را جویا شوید و با کمک هم راه حل بهتری پیدا کنید.

مواردی از عبارت های مناسب برای پیشنهاد راه‌ حل:

موضوع شما بسیار راحت و آسان نیست. اما من از این مسائل پیچیده تری را حل و فصل کرده‌ام.

در اسرا وقت به مشکل شما رسیدگی می کنم و نتیجه را با شما در میان می گذارم.

راه های زیادی برای حل مسئله شما وجود دارد اما من به دنبال بهترین راه حل هستم.

هر گاه پیامی منفی و ناامید کننده به مشتری می دهید برای دلگرمی آن پیامی مثبت نیز به او دهید به عنوان مثال به او بگویید اگر چه انجام این کار از عهده من بر نمی آید اما می توانم این کار را برای شما انجام دهم.

اجازه دهید مشتری خودش را خالی کند

صبر و شکیبایی خود را حفظ کنید و منتظر بمانید مشتری گلایه های خود را برای شما مطرح کند. زمانی که مشتری آسوده خاطر شد می‌ توانید سوالات او را پاسخ دهید و به او کمک کنید.  با قطع کردنِ صحبت مشتری فقط موجب خشمگین ‌تر شدن او می‌ شوید.

مشکل را با مدیرتان در میان بگذارید

چنانچه یک مشکلی چندین بار تکرار شود برای جلوگیری از تکرار آن می توانید آن را با مسئول خود در میان بگذارید. از همین رو می توانید نارضایتی مشتریان را کنترل کنید و همین طور استرس و ناراحتی هایی که ممکن است در زمان های بعد به سراغتان بیاید جلوگیری کنید.

هرگز با مشتری بحث نکنید

قانون ریاضی که منفی در منفی مثبت می شد در این موضوع کاملا بر عکس عمل می کند. چرا که شما باید در مواقع بروز مشکل با متانت و خوش رویی با مشتری برخورد کنید. فقط با این کار می توانید مشتری را قانع کرده و نظر او را جلب کنید.

هرگز به مشتری نه نگویید

هیچ گاه از کلمه نه برای مشتریان خود استفاده نکنید زیرا مشتریان از شما انتظار حل مشکلی را دارند و نه غیر ممکن بودن حل آن را.

مدیریت مشتریان ناراضی با شنیدن صحبت های او

در ابتدای مکالمه شما با مشتری اجازه دهید مشتری صحبت های خود را به اتمام رساند، زیرا این کار باعث عصبانیت او می شود و احتمال اینکه وضعیت از کنترل شما خارج شود بسیار است.

به مشتری نشان بدهید که به او اهمیت می‌ دهید

پس از فروکش شدن خشم مشتری زمان کمی وجود دارد، که بتوانید با او همدردی کنید و او را دلداری دهید. رفتار شما باید به گونه ای باشد که مشتری احساس خوبی داشته باشد و از اینکه شما می توانید کمک شایانی برای او انجام دهید مطمئن باشد.

صبور باشید

عجله کردن در هر کاری باعث شکست می شود. می دانیم که مدیریت احساسات در زمانی که مشتری رفتاری نادرست دارد کار آسانی نیست، اما رفتار شما باید منطقی باشد که بلکه در کارتان موفق شوید.

رویکرد مثبتی داشته باشید

یک مشاور خوب باید بتواند در هر شرایطی نیز رویکرد مثبت داشته باشد و مثبت بیندیشد.  این کار باعث می شود که بر استرس خود غلبه کنید.

هر از گاهی استرس خود را کاهش دهید

زمان مشاوره به مشتری معمولا انرژی زیادی صرف می شود و فرد دچار خستگی و استرس می شود. برای بهبود روابطی که با مشتری برقرار می کنید باید از استرس خود بکاهید که نتیجه خوبی بگیرید. به این خاطر می توانید به همراه یک فنجان چای موسیقی برای رفع خستگی خود استفاده کنید. البته این کارها برای مهار کامل استرس اثر بخش نیستند و می تواند مقدار کمی از استرس شما را کاهش دهد.

 

مدیریت مشتریان ناراضی

 

خشم‌ تان را کنترل کنید

بروز خشم از ویژگی های بارز هر انسانی است اما باید آن را کنترل کرد. چرا که هر صحبت توهین آمیزی اثر منفی بر روی مشتری نیز می گذارد.

کلام پایانی

زمانی که یک محصول یا خدمت به وجود می آورید لازم است شرایطی که یک مشتری آن را در نظر می گیرد را در آن به کار ببرید. این نکته را به خاطر بسپارید که ارزش گذاشتن به مشتری ارزش شما را نیز چند برابر می کند. به کار گیری این راهکار ها در مدیریت مشتریان ناراضی شما را به هدف تان نزدیک تر می کند.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

پارک های آبی آنتالیا تفریحات و لوکیشن آکوا پارک ها

آنتالیا جزء شهرهای توریستی و زیبای ترکیه محسوب می شود که پارک آبی های آن از محبوبیت بالایی برخوردار است.. این پارک آبی ها از قسمت های لذت بخش سفر به کشور ترکیه است. همچنین شهر آنتالیا به علت دارا بودن سواحل جذاب و آب‌ و هوای خوب از بهترین گزینه ها برای مسافرت محسوب می شود. به همین خاطر این شهر را یک قطب بزرگ در خاورمیانه و قاره آسیا قلمداد می کنند.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

در چند سال گذشته محبوبیت این پارک آبی ها بیشتر شده و گردشگران بیشتری به این شهر توریستی سفر کرده‌اند. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید یا علاقه مندید بیشتر با آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

پارک آبی آکوا

این پارک از بزرگ‌ ترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می رود و در جنوب غرب آنتالیا و در منطقه ای به نام کنیالتی قرار دارد. این منطقه میان شهرهای لارا و آنتالیا قرار دارد و زیباترین سواحل آنتالیا در این منطقه وجود دارد؛ به این خاطر محبوبیت زیادی در میان افراد به دست آورده است. همچنین محیطی سرسبز و نشاط آور به همراه وسایل سرگرم کننده در این مجموعه وجود دارد.

پارک های آبی آنتالیا

سرسره‌ ها

از جمله وسایل پر هیجان پارک آبی آکوا می توان به سرسره‌ های تونلی، سرسره‌ های با تیوپ و بدون تیوپ، سرسره‌ های رو باز و سرسره‌ های سرپوشیده اشاره کرد. همچنین از ورودی تا رسیدن به سرسره‌ ها باید از بین محیطی سرسبز عبور کرد که عطر گل ها در کل فضا پیچیده‌است.

برای بالا رفتن از سرسره ها پله هایی وجود دارد، همین طور یک ایستگاه روی این سرسره ها واقع شده و مسئول آن حفاظت از افراد را بر عهده دارد.

استخرها

انواع استخرهای پارک آبی شامل استخر مخصوص کودکان، استخر استراحت و استخر تماشای موسیقی زنده است. همچنین امکاناتی مثل ماساژهای ترکی و آفتاب‌‌گرفتن به همراه استخر برای افراد مهیاست. این پارک، رودخانه ای مناسب برای قایق سواری دارد که به این استخر می ریزد.

سکوی جامپینگ

هیجانی ترین قسمت از پارک آبی، سکوی جامپینگ در بالای تراس است که تقریبا ۷۰ متر از زمین فاصله دارد و با استفاده از وسایل ایمنی، راهنماها، لباس و طناب مخصوص صورت می گیرد. بعد از پرتاب، آدرنالین هیجان انگیزی تجربه خواهید کرد و به قول معروف مو به تنتان خیس می شود.

امکانات رفاهی

امکانات رفاهی این مجموعه شامل کافی شاپ، رستوران، کلاب‌، اینترنت و پارکینگ رایگان است. پارک آن مختلط و محدودیتی در آقایان و خانم ها نیست. همچنین کارت ورود به این پارک در هر گروه سنی متفاوت است. پیشنهاد می کنیم در فصل تابستان به این پارک سفر کنید.

دلفین لند آکوا

دلفین لند آکوا قسمتی از پارک آبی های زیبای کشور آنتالیا محسوب می شود و در کنیالتی در جنوب غربی آنتالیا قرار دارد. همان طور که از اسم این پارک پیداست به علت وجود دلفین ها نام این پارک را دلفین لند آکوا گذاشته‌اند. دلفین های موجود در استخر با توجه به دست مربیان حرکاتی می زنند. این دلفین‌ ها بسیار بی خطر و آموزش‌دیده هستند و بچه ها می‌توانند در قسمتی از استخر، دلفین سواری کنند.

دلفین لند امکاناتی شامل جامپینگ، سرسره‌ ها، رفتینگ، کافی شاپ، رستوران و استخرهای مناسب همه سنین دارد. همچنین این پارک فقط به افراد بالای ۵ سال اجازه ورود و استفاده از امکانات داده‌می‌شود.

پارک های آبی آنتالیا

پارک آبی لند آف لجندز (Land of Legends)

 پارک آبی لند آف لجندز معروف به سرزمین افسانه‌ ها، از جمله بزرگ ترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می آید و در محله ای به نام بلک واقع شده‌است. این پارک آبی قسمتی از یک هتل ۵ ستاره محسوب می شود و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. امکانات این پارک آبی شامل ۸ استخر و ۴۳ سرسره با طرح های گوناگون است.

سرسره‌ ها

از نمونه سرسره‌ های این مجموعه می‌ توان به چاله عمیق، سرسره سفر دریایی با تیوپ، سرسره‌ های متلاطم، استار شیپ، سرسره آبی وغیره اشاره کرد. همچنین برخی از سرسره‌ ها محدودیت در قد، سن یا وزن دارند.

استخرها

از استخرهای موجود در این پارک می توان به استخر بی پایان، استخر توپ و موج، جکوزی، استخر موج با شبیه‌ سازی امواج دریا، استخر برای فعالیت‌ های آبی وغیره اشاره کرد. استفاده از این استخرها فقط برای سنین بالای ۱۲ سال مناسب است. البته استخری مناسب کودکان نیز برای سنین زیر ۱۲ سال وجود دارد که می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را برایشان رقم بزند.

سینمای پنج‌ بعدی

ظرفیت سالن سینمای ۵ بعدی این مجموعه ۹۶ نفر بوده و نمایش فیلم‌ های هیجانی در آن به ۲۰ دقیقه می رسد.

دلفیناریوم

پارک آبی لند آف لجندز، نهنگ سفید و پنگوئن دارد و برای افرادی که به واقعیت های زیر آب علاقه مند هستند مناسب است. همچنین با ظرفیت بالای این قسمت افراد می توانند در استخر همراه با دلفین ها شنا کنند.

امکانات رفاهی

به جز تفریح در این پارک امکانت رفاهی همچون کمد نگهداری، سرویس بهداشتی، کمک‌ های اولیه، اتاق عکاسی، کافه و رستوران فروشگاه، اتاق تعویض لباس، دوش وغیره نیز وجود دارد. طراحی این پارک به گونه ای بوده که گردشگران هیجان و لذت را باهم تجربه کنند.

[caption id="attachment_17799" align="aligncenter" width="900"]

پارک های آبی آنتالیا

 

کلام پایانی

همانگونه که گفتیم پارک های آبی در جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند اما در این مقاله سعی ما بر این بود که شما را با پارک های آبی آنتالیا آشنا کنیم. چنانچه به هر کدام از این پارک ها سفر کرده اید خوشحال می شویم که تجربیات خود را با ما در میان بگذارید‌.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

چطور تبلیغات بهتری را برای املاک داشته باشیم؟

تبلیغات و بازاریابی درست موتور اصلی هر حرفه و شغلی به شمار می آید که در مرحله نخست برای جاودانگی و مرحله دوم جهت رشد و اوج رسیدن به آن نیاز است. به همین علت در این مقاله سعی و تلاش ما بر این است که در رابطه با قابلیت های بهترین تبلیغات املاک به شما مطالبی را ارائه دهیم.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

در سال های پیش تعداد این مشاورین املاک بسیار کم تر بود اما در چند سال اخیر مشاوران املاک زیادی را شاهد هستیم که در این حوزه مشغول به کار هستند. به علاوه سایت معروفی به نام دیوار، کار و بار املاک را رقابتی کرده است.

این رقابت سبب می شود که تنها راه های سنتی برای پیشرفت در این کار میسر نباشد. از همین رو مشاوران املاک مجبورند راه های دیگری را برای پیشرفت و رشد در رقابت در پیش گیرند. از مهم ترین این روش ها می توان به تبلیغات اشاره کرد.

 

تبلیغات املاک

 

فرمول جادویی برای بهترین تبلیغات املاک

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که هیچ فرمول جادویی برای تبلیغات موجود نیست. چرا که اگر این فرمول برای تبلیغات وجود داشت، کلیه مشاوران املاک از آن بهره می بردند. ولی متاسفانه هیچ فرمول طلایی وجود ندارد. به همین خاطر مشاوران باید بهترین تبلیغات را با در نظر گرفتنِ کار خود انتخاب کنند‌.

ضروری است تبلیغات مشاوران متناسب با خواسته ها، مشتریان، محدودیت‌ های مالی وغیره باشد و این موارد برای تمامی مشاوران متفاوت است. به عنوان مثال آگهی های ملکی در شمال کشور با آژانس املاک تهران یکسان نیستند.

نکاتی برای بهترین تبلیغات املاک وجود دارد که می توانید برای بهتر شدن آگهی ملکی خود از آن ها استفاده کنید. در ادامه مطلب به مواردی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌ هایی بهترین تبلیغات املاک چیست؟

برای موفقیت در آگهی های ملکی به فرمولی نیاز نیست و تنها باید با ویژگی های یک تبلیغ خوب آگاه باشید. به طور کلی مسئله تبلیغات و بازاریابی از قواعد و اصول بخصوصی پیروی می‌ کنند. از جمله مهم‌ ترین نکاتی که مشاورین املاک لازم است به آن توجه کنند مشخص کردن زمان، مکان و رسانه مورد نظر است.

مخاطب و مشتری شما در تبلیغات املاک چه کسانی هستند؟

نخستین مطلب مهم در تبلیغات، مشخص کردن مشتری و مخاطب است. شغل املاک بسیار بازار پیچیده و وسیعی دارد. از موجران و مستاجران گرفته تا خریداران و فروشندگان شخصی و همین طور سرمایه‌ گذاران و سازندگان که همه آن ها خواسته های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال نیازهای فرد خریدار ویلا در شمال کشور که تنها برای سرمایه گذاری آن را خریداری کرده با خریداری که برای استفاده شخصی ویلایی خریده است نیازهای گوناگونی دیده می شود. نیاز مشترک هر دو آن ها بازگشتِ سرمایه و افزایش سود به دست آمده‌است.

یک مشاور حرفه ای بهتر است مشتریان خود را گروه بندی کند و متناسب با نیازها، سلایق و خواسته‌ ها به آن ها پاسخ دهد. به طور مثال چنانچه دسته ای از مشتریان شما قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارند اما بودجه کافی را ندارند، می توانید ویلاهایی با قیمت مناسب برای فروش به آن ها قرار دهید.

در تبلیغات املاک چه چیزی را برای مخاطب بیان ‌می‌ کنید؟

نحوه محتوای آگهی از نکات اساسی و مهم در نشر آن به شمار می رود. اشتباه اکثر افراد بر این است که محتوای آگهی را به گونه ای که خودشان می پسندید طراحی می کنند. ولی این درستی نیست و آگهی باید متناسب با خواسته های مشتریان طراحی شود.

به عنوان مثال ممکن‌است شما علاقه مند باشید که نام یا نام خانوادگی شما در آگهی ذکر شده‌باشد. برای نشر آگهی باید در این فکر باشید که می خواهید کدام دسته از مشتریان را به سمت خود سوق دهید و همین طور مطالبی که باید با آن ها در میان بگذارید کدامند.

 

تبلیغات املاک

 

تبلیغات املاک را کجا منتشر می‌ کنید؟

در این مرحله لازم است که مشخص کنید چه افرادی را می خواهید به سمت خود بیاورید و برای این کار باید چه اقداماتی انجام دهید. سرمایه شما برای آگهی ها اندک است. از همین رو باید مکانی را برای آگهی انتخاب کنید که مشتریان منتخب شما نیز در آن جا هستند. این کار سبب می شود با بودجه اندک مشتریان زیادی را جذب کنید و به هدف خود برسید.

تبلیغات با توجه به موقعیت مکانی بسیار متفاوت است به این گونه که شاید بتوان در پمپ بنزین های شمال کشور تبلیغات کرد اما این کار برای شهری مثل تهران پاسخ نمی دهد.

در سال های قبل برای تبلیغ آگهی از مجلات، تبلیغات خیابانی، روزنامه‌ ها وغیره استفاده می کردند. این روزها با پیشرفت شبکه های اجتماعی این کار بسیار راحت تر شده‌است. مثلا افراد می توانند از سایت دیوار یا صفحه رسمی اینستاگرام خود برای تبلیغ آگهی خود استفاده کنند، زیرا مشتریان منتخب شما در این شبکه های اجتماعی حضور دارند.

تبلیغات املاک را چه زمانی منتشر می‌ کنید؟

مرحله بعدی برای نشر بهترین آگهی ها شناسایی زمان مناسب نشر آن است. چرا که هر تبلیغ در هر زمان ممکن است نتیجه ای ندهد. به عنوان مثال آگهی جذب قرارداد اجاره در فصل زمستان زمان مناسبی نیست.

یا اینکه فکر کنید اکثر مشتریان شما کارمندان ادارات هستند. به طور کلی کارمندان حدودا ساعت ۹ تا ۱۲ به بررسی کردن اینترنت خود هستند و شب را در کنار کانون گرم خانواده سپری می کنند. پس شما باید به گونه ای تبلیغ خود را نشر دهید که در این بازه زمانی نظر مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند‌.

این موضوع نیز در وبسایت‌ ها، شبکه‌ های اجتماعی، بیلبوردها و... نیز اینگونه است. از همین رو لازم است تعیین کنید که مشتریان منتخب شما در چه زمانی بیشترین حضور را در شبکه های اجتماعی دارند‌.

نکاتی برای تولید محتوای تبلیغات املاک و انتشار آن

امروزه شبکه های اجتماعی نسبت به روش های قدیمی محبوبیت بیشتری را کسب کرده است. ایجاد محتوای مناسب و اثر بخش نیازمند نکاتی بوده که لازم است به آن ها توجه کنید.

 

تبلیغات املاک

نکاتی برای اینستاگرام

نشر آگهی در صفحه رسمی اینستاگرام بدون شک هزینه کم تری نسبت به تبلیغات پستی دارد. البته توجه کنید که فضای مجازی محدودیت ۱۵ ثانیه ای و تبلیغات پستی محدودیت ۱ تا ۱۰ دقیقه ای دارد. برای منتشر کردن آگهی در اینستاگرام باید به زمان نشر و صفحاتی که شما را تبلیغ می کنند، توجه کنید.

نکاتی برای بهترین تبلیغات املاک در دیوار

در هر برنامه ای نیز باید بر اساس شرایط آن این نکات را به کار گیرید‌. به عنوان مثال در برنامه دیوار لازم است دقت کافی بر روی انتخاب عناوین را داشته باشید، زیرا عناوین تاثیر زیادی بر روی جذب مشتری دارد. انتخاب محتوای مناسب در عناوین به شما این امکان را می دهد که کاربران زیادی در برنامه دیوار شما را دنبال کنند‌.

چند نکته درباره تبلیغات پیامکی

تبلیغ با استفاده از پیامک نیز مزایا و معایب خود را دارد. در روش تبلیغات پیامکی محدودیت کاراکتر وجود داشته و همین طور بر هزینه های تبلیغاتی اثر بسازی دارند. البته این امکان را به شما می دهد که شماره تماس خود را در آن قرار دهید. همین طور باید تعیین کنید که به چه افرادی و گروه هایی قصد دارید پیامک ارسال کنید‌.

توجه به روند بازار، نکته‌ ای اساسی در تبلیغات املاک

نکته ای دیگر که برای بهتر شدن آگهی باید از آن استفاده کنید، در نظر گرفتن روند بازار است. حقیقتا دستیابی به بهترین و تبلیغات کار پیچیده ای است. چرا که شما باید شکست ها را در این راه بپذیرید و هزینه های زیادی صرف این کار بپردازید. البته اگر این نکات را رعایت کنید می توانید به هدف اصلی خودتان و موفقیت دستیابی پیدا کنید.

نتیجه گیری

هدف اصلی ما از این مطالب رسیدن به بهترین تبلیغات و پیشرفت در این حرفه بود. چنانچه سوال یا انتقادی در این باره دارید می توانید در پایان این مقاله آن را با ما در میان بگذارید تا همکاران ما در اولین فرصت به سوالات شما رسیدگی کنند.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

منطقه راس الخیمه امارات، گوهری نا آشنا برای ایرانیان

راس الخیمه، در سواحل خلیج فارس قرار دارد و از شیخ نشین‌ های امارات متحده عربی به شمار می رود. از همین رو زیباترین قطب‌ گردشگری خاورمیانه محسوب می شود و دارای ساحل شنی بزرگ است. این قطب نمونه مکان های باستانی و گردشگری مانند شامل روستای الجزیره الحمرا و مکان تاریخی شمل دارد.

اکثر آثار تاریخی این مکان در موزه ای نگهداری می شود که گردشگران می توانند از آن دیدن کنند. با آن که این شهر شهری نوین است، اما در مناطق الجزیره الحمرا می توان مکان های سنتی و تاریخی را مشاهده کرد. از دیگر مکان های دیدنی این شهر می توان به زیپ لاین، سواحل، چشمه آبگرم و پارک صقر اشاره کرد. ما در این مقاله قصد داریم دیدنی های این مکان گردشگری به شما معرفی کنیم، پس با املاک داران همراه باشید.

موزه ملی راس الخیمه

موزه ملی این مکان واقع در قلعه‌ ای است که در سال ۱۹۶۰ بوجود آمد و خانواده حکمران شهر در آن زندگی می کردند. از جمله آثار مردم شناسی و باستان شناسی در این موزه می توان به نسخه های خطی، اسناد و عهدنامه های بین حاکمان در قسمت قواسم اشاره کرد.

همچنین سلاح‌ و ابزارهای سنتی خانواده حاکمان در این موزه به نمایش گذاشته شده که در قسمت مردم‌ شناسی این موزه زندگی نامه سنتی افراد مثل غواصی مروارید، معماری، کشاورزی و ماهیگیری در امارات متحده عربی نشان داده شده است.

 

راس الخیمه

 

قلعه ضایه

قلعه ضایه قلعه‌ ای از جنس خشت که روی تپه ای راهبردی در قرن ۱۶ میلادی بنا شده‌است. این قلعه، با در نظر داشتن شهر و خلیج فارس برای حمله های احتمالی انگلیسی ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کرد.

جنگ بین امارات و بریتانیا در سال ۱۸۹۱ باعث ویران شدن قسمت زیادی از این قلعه شد. ولی همچنان آثاری از این دیواره های دفاعی و برج‌ های دیدبانی هنوز در این قلعه وجود دارند. این قلعه منظره زیبایی از رشته‌ کوه حجر و درختان تنومند نخل دارد و از جمله مکان های دیدنی برای افراد علاقه مند به مکان های تاریخی است.

 

راس الخیمه

 

الجزیره الحمرا

روستای الجزیره الحمرا مکانی متروکه و بی نظیر که در نزدیکی منطقه راس الخیمه امارات قرار دارد. بافت خانه های این روستا نشان دهنده زندگی ساده روستاییان تا پیش از رونق نفت است که کسب و کارشان غواصی مروارید و ماهیگیری بود‌.

اهالی این روستا در سال ۱۹۶۰ میلادی از این روستا رفته اند. اما آب و هوای این روستا باعث شده که خانه های آن از خطر فرسایش در امان باشند. از دل زیباترین قسمت های این روستا می توان به مساجد، بادگیرها، خانه‌ های سنتی، مدارس و مغازه ها اشاره کرد.

 

راس الخیمه

 

کوه جیص

کوه جیص از بلندترین کوه های امارات است که در رشته‌ کوه حجر قرار دارد. در سال ۲۰۱۵ میلادی جاده ای با چشم انداز زیبا به‌ طرف قله‌ این کوه تاسیس شد. طویل ترین زیپ لاین دنیا نیز در این کوه قرار دارد که در سال ۲۰۱۸ به بهره برداری رسید و در میان علاقه مندان به ماجراجویی محبوبیت بسیاری را کسب کرد.

 

راس الخیمه

 

چشمه‌ های آبگرم خط

این چشمه‌ های آبگرم سرشار از مواد معدنی هستند و برای برخی بیماری ها اثر مثبتی دارد. همچنین اطراف این چشمه درختان نخل تنومند و کوه هایی وجود داشته که این چشمه‌ های آبگرم از جمله مکان های گردشگری این مکان دیدنی به شمار می روند. آثار باستانی این منطقه شامل مقبره‌ های پیش از تاریخ و برج‌ های دیدبانی است که سکونت طولانی افراد در این منطقه را نشان می دهد.

 

راس الخیمه

 

ساحل

این ساحل از ماسه های طبیعی ساخته‌شده و در کرانه خلیج فارس قرار دارد. همین طور امکانات رفاهی و استراحتگاهی برای افراد مهیا کرده که ورزش هایی مثل کنیاک و جت اسکی نیز در این سواحل آماده‌خدمت رسانی به گردشگران است.

روستای شمل

روستای شمل در شمال این مکان واقع‌شده و همین طور فاصله کمی با کوه حجر دارد‌. همین طور این منطقه به علت تاریخی بودن مناسب افرادی است که به علوم تاریخ علاقه مند هستند.

با حفاری چاه در این منطقه آثار تاریخی مثل ظروف سنگی، سفال و سلاح های جنگی کشف‌شده که از جمله اصلی ترین اکتشافات در روستای شمل می‌توان به آرامگاه دایره‌ ای بزرگ مربوط به دوره عصر برنز اشاره کرد. البته قلعه ای به نام حسن الشمل از دوره اسلامی به جا مانده که چشم‌انداز زیبایی را به این روستا داده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است‌.

راس الخیمه

روستای شمل

پارک آبی آیس لند

از جمله پارک های بزرگ امارات متحده عربی می توان به پارک آبی آیس لند اشاره کرد. این پارک آبی سواری‌ هایی دارد که برای همه سن ها مناسب است. گردشگران در این پارک آبی فعالیت‌ های هیجانی مثل سرسره های آبی می توانند انجام دهند. بهترین بخش این پارک آبشار مصنوعی جهان است که افراد می توانند در زیر آن دوش بگیرند.

 

راس الخیمه

پارک صقر

پارک صقر از پرطرفدارترین مکان های دیدنی منطقه کرن بوده که افراد زیادی را به خود اختصاص داده‌است. این پارک به علت بازی های هیجانی که دارد مکانی مناسب برای کودکان شما محسوب می شود. همچنین در بخش بزرگسالان بازی هایی مثل بازی های الکتریکی، قایق سواری، تنیس روی میز و ماشین‌ های الکترونیکی ارائه می شود. از دیگر مکان های دیدنی این پارک می توان به قطار موجود در آن اشاره کرد که افراد می توانند بر آن سوار شوند و لذت ببرند.

راس الخیمه

 

کلام پایانی 

در این مقاله همراه با مجموعه املاک داران مطالبی در رابطه با دیدنی های قطب گردشگری خاورمیانه، راس الخیمه به شما عزیزان ارائه دادیم و همین طور با مکان های دیدنی و گردشگری آن آشنا شدیم. امیدواریم از خواندنِ این مطلب لذت کافی را برده‌باشید.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.